Intr-o perioada caracterizata de schimbari rapide si imprevizibile in societate, relatia dintre angajatori si angajati devine tot mai cruciala in construirea unei reputatii solide pe piata muncii. In acest context, participarea la Employer Branding Conference 2024 este esentiala pentru liderii si profesionistii din domeniul resurselor umane si al comunicarii interne.
Pe 11 aprilie 2024, la Hotel JW Marriott din Bucuresti, va avea loc cea de-a 12-a editie a celui mai asteptat eveniment despre promovarea brandului de angajator din Romania. La aceasta editie de primavara, tema principala se concentreaza pe transformarile profunde din sfera relatiei angajator-angajat si pe modalitatile inovatoare prin care organizatiile se pot diferentia pe piata fortei de munca, care este din ce in ce mai competitiva.
Participantii vor avea oportunitatea de a explora aspectele complexe ale relatiei dintre organizatii si angajati, evidentiind importanta eticii, culturii si viziunii pe termen lung. Prin intermediul sesiunilor interactive, acestia vor descoperi strategii eficiente pentru crearea de conexiuni autentice, cu accent pe incredere, transparenta si implicare.
Printre temele abordate se numara valorificarea povestilor angajatilor, studii de caz relevante, tehnici inovatoare de recrutare si utilizarea tehnologiei pentru a atrage si a retine talentele. De asemenea, se va discuta despre construirea unei culturi organizationale incluzive, care sa promoveze diversitatea si sa ofere sprijin angajatilor in dezvoltarea lor profesionala.
Evenimentul va gazdui o serie de prezentari si dezbateri, la care vor participa experti locali si internationali de renume in domeniu: Sarah Sturgess (Agency Director, SMRS), Ionela Sulugiuc (Director National de Resurse Umane, Lidl Romania), Paul Olteanu (Master Trainer, Executive Coach & Fondator Mind Architect), Florentina Ciontea (Director HR & CSR, Pluxee Romania & Bulgaria), Andreea Mihnea (Chief People Officer, First Bank), Gina Cruceru (Group HR Director, Rompetrol – KMG International), Petrus Stuparu (Partener, Trend), Robert Katai (B2B Marketing Consultant), Mirela Tanase (Senior Partner – Strategy & Sales, Exploratist), Bogdan Badea (CEO, eJobs Group).
Employer Branding Conference – SESIUNE SPECIALA
Relatia intre Stres, Motivatie si Performanta
Descoperim relatia intre stres si performanta si de ce stresul nu este intotdeauna daunator, ba uneori este chiar necesar pentru rezultate. Intelegem si invatam sa distingem intre stresul dezirabil, care conduce la performanta si cel toxic, care ne imbolnaveste fizic si psihic. Apoi exploram cateva teorii motivationale universale si vedem cum ne putem antrena mintea sa persevereze in fata adversitatii si a provocarilor.
Toate acestea alaturi de Paul Olteanu (Master Trainer, Executive Coach & Fondator Mind Architect) la Employer Branding Conference 2024, pe 11 aprilie.
Employer Branding Conference – STUDIU IN EXCLUSIVITATE
Cum atragi si retii oameni prin reputatie si brand de angajator?
Nu mai este un secret pentru nimeni ca, pentru atragerea si retinerea talentelor, brandul de angajator poate fi un instrument la fel de puternic precum salariul si beneficiile extrasalariale. Cum se raporteaza, insa, candidatii si angajatii la reputatie atunci cand piata da semne de volatilitate? Ce pot face angajatorii pentru a atenua efectele unui context plin de incertitudini?
Cum pot folosi puterea brandului pentru a motiva angajatii si pentru a incuraja performanta? Si, pana la urma, la ce raspund cel mai usor candidatii si angajatii atunci cand vine vorba despre reputatie? Aflam toate raspunsurile din concluziile sondajului “Cum atragi si retii oameni prin reputatie si brand de angajator?”, realizat de Employer Branding Conference si eJobs.
Editia de primavara a Employer Branding Conference 2024 este organizata de Evensys in parteneriat cu Lidl Romania, Pluxee, First Bank, Rompetrol, Exploratist, One United Properties, eJobs si Phillip Morris Romania.