Cea de-a 9a ediție a IAB MIXX AWARDS se desfășoară sub motto-ul Delivering awards for Campaigns that delivered! si invită agențiile de pe piața românească de advertising digital să-și înscrie cele mai “savuroase” campanii realizate în 2019 – 2020 pe site-ul www.mixxawards.ro până în data de 02 decembrie, urmând ca trofeele să le fie livrate câștigătorilor pe data de 16 decembrie, chiar la ușa agenției.
IAB MIXX Awards Feastival 2020
Odata cu implementarea și răspândirea conceptului de “work from home” multă lume s-a bazat pe serviciile de delivery atât pentru a comanda mâncare cât și pentru alte bunuri necesare vieții de zi cu zi. Practic, pe durata izolării, serviciile de delivery au fost cele care au adus normalitatea în viața tuturor!
Cum puteam ilustra mai bine un festival creativ în acest an… decât printr-un “Festin” al ideilor proaspete și savuroase care au stat la baza celor mai delicioase campanii digitale din acest an deosebit!
Mai multe categorii pentru mai multe gusturi
Creativitatea și imaginația au fost singurele care nu au putut fi restricționate și distanțate anul acesta. Pentru a satisface toate gusturile, au introdus anul acesta mai multe categorii, pentru mai multe gusturi și mai multe ingrediente creative.
Pentru campaniile care au folosit ingrediente Creative, exista anul acesta 12 categorii: Brand Advertising, Video Advertising, Social Media, Branded Content, Native Advertising, Virtual and Augmented Reality or other New Technologies, Integrated Advertising, Influencer Marketing, Influencer Social Responsibility, Non-profit / Corporate Social Responsibility, Offline Digitalization, Product Innovation
Campaniile cu ingrediente principale de Amplification se pot inscrie la Direct Response / Lead Generation, Search Advertising și Effective Use of Data. Campaniile de Interactive Business Boost se pot înscrie în categoria Campaign Effectiveness.
În această ediție a simplificat procesul înscrierii campaniilor, fiind necesară o singură înscriere chiar și pentru mai multe categorii.
Categoriile sunt aliniate cu cele ale MIXX Awards Europe pentru a fi mai usor câștigătorilor de la ediția locală să își înscrie campaniile la ediția internațională din 2021.
“La Adform, am celebrat și susținut mereu inovația și creativitatea și ne face plăcere să fim partneri cu MIXX Awards, mai ales în acest an, atipic, care pe lângă dificultățile pe care le stim cu toții, a împins brandurile să găseasca metode noi de conectare cu consumatorii.” a precizat Adrian Biciu, Sales Director SEE
Influencer Marketing Category – A new flavour of MIXX Romania
Pentru prima data, IAB MIXX Awards adaugă în “meniu” 2 categorii distincte dedicate marketingului prin Influenceri: Influencer Marketing – care premiază cele mai bune campanii derulate folosind acest canal pentru a genera cel mai înalt nivel de interacțiune cu clienții concomitent cu atingerea obiectivelor de brand în modul cel mai eficient și Influencer Social Responsibility – categorie dedicată campaniilor care, prin intermediul Influencerilor, au un impact pozitiv asupra comportamentului consumatorilor, tratând în același timp și diferite cauze sociale.
Gala de premiere IAB MIXX Awards
Gala de premiere IAB MIXX Awards se va desfășura online, campaniilor câștigătoare fiindu-le livrat la ușă trofeul acestei ediții, întocmai ca un “pachet”, iar publicul va urmari live tot acest maraton de premiere, în timp ce într-un studio câțiva specialiști din digital vor analiza situația generală a industriei și vor face previziuni pentru anul 2021.
Ca în fiecare an, câștigătorii IAB MIXX România se duc mai departe la MIXX Awards Europe! Este unul dintre principalele atuuri ale singurului Festival Internațional din România de Digital și Marketing Interactiv.
Taxa de înscriere este de 75 Euro pentru membrii IAB si 100 Euro pentru non membri. Pentru înscrierea la mai multe categorii se aplică un discount de 15%. Anul acesta va exista o taxă specială de 35 Euro pentru înscrieri din partea Creative Boutiques & Startups din zona de comunicare, creație și PR digital.
Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2020 sunt Teads, Adform, Httpool, V8 Interactive, Therefour – Brand Strategists, Dev51, MarcomHub.