- Vânzările de Black Friday au urcat cu 20%, până la 3,6 milioane de euro
- 41% dintre comenzi au venit de la clienţi din Bucureşti
- Valoarea medie unei comenzi a crescut până la 850 de lei
- Jumătate dintre clienţii care au plătit produsele cu cardul, au optat pentru plata în rate
evoMAG a livrat deja aproape trei sferturi dintre produsele comandate în promoţia de Black Friday de anul acesta, în condiţiile în care vânzările au crescut cu 20% în această perioadă, ajungând la 3,6 milioane de euro. Faptul că Black Friday 2016 a fost întâmpinat cu mult mai mult interes din partea clienţilor în comparaţie cu anii trecuţi, se observă şi în valoarea medie a unei comenzi care a crescut la 850 de lei.
Prima mașină pentru livrarea coletelor a plecat la ora 6 dimineața
„Programul non-stop de Black Friday pe care ni l-am asumat, dar şi parteneriatele pe care le-am încheiat cu companiile de curierat, ne-au permis să livrăm produsele într-un timp record. Prima mașină pentru livrarea coletelor a plecat către clienți vineri, la ora 6 dimineața. Practic, comenzile înregistrate în primele minute după miezul nopții s-au livrat clienților din București în aceeași zi, începând cu ora 8 dimineața”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Bărbaţii au fost cei mai cheltuitori. Astfel, din totalul clienţilor care au comandat, 73% au fost bărbaţi. De asemenea, jumătate dintre clienţii care au ales să plătească cu cardul, au optat şi plata în rate.
De Black Friday, cele mai vândute produse au fost smartphone-urile, televizoarele, gadget-urile, laptopurile şi electrocasnicele mici.