FashionUP a anuntat rezultatele înregistrate de Black Friday si Black Weekend. Campania s-a desfășurat de-a lungul unui weekend prelungit, începând de pe 18 noiembrie, și a cuprins întregul portofoliu de produse. FashionUP a trecut cu succes de weekendul reducerilor și pregătește noi oferte promoționale pentru săptămâna care abia a început. Produsele comandate de miile de clienți au fost procesate. Livrările au început încă de vineri, când au pornit spre clienți peste 1.500 de produse.
Black Friday continuă la FashionUP cu «Black Week»
„Reducerile ca de Black Friday continuă la FashionUP cu «Black Week». Ne-a bucurat foarte mult impactul pozitiv pe care îl are acest eveniment și am adăugat deja produse noi cu oferte speciale dedicate fiecărei zile. Marți, de exemplu, va fi «#shoesday», o zi în care vom promova noi oferte la încălțămintea pentru femei, bărbați sau copii. Vor urma zile dedicate rochiilor, articolelor sport și multor altor produse pentru care am negociat prețuri reduse cu furnizorii noștri. Vrem ca astfel să îi ajutăm pe toți clienții noștri să își cumpere ce doresc.“, a declarat Alin Stanciu, fondator FashionUP.
La final de Black Friday, FashionUP a consemnat următoarele rezultate:
- 27.000 produse vândute, față de 8.500 în 2015
- Volum total al vânzărilor de 4 milioane lei
- Cele mai multe comenzi au fost înregistrate din orașe precum: București (38% din volumul total al comenzilor), Constanța, Cluj, Timișoara, Iași
- Cea mai mare comandă înregistrată a fost în valoare de 6.200 lei
- Cel mai scump produs vândut a fost un ceas Ferragamo în valoare de 4.079 lei
- Coșul mediu de cumpărături a fost de: 260 lei
- Printre cele mai populare categorii s-au numărat: geci și paltoane pentru femei, rochii și încălțăminte bărbați
- Traficul online s-a menținut ridicat tot weekendul, aproximativ 600.000 clienți vizitând site-ul în cele trei zile de reduceri
- În total, au fost plasate 16.000 de comenzi