In urma cu cateva zile am lansat impreuna cu unul dintre prietenii mei, Cristi Iosub, o platforma de concursuri pentru bloggeri si pentru campanii word-of-mouth destinate atat celor din Bucuresti, cat si celor din alte regiuni ale tarii.
Prima campanie a venit pentru unul dintre cele mai mari festivaluri din Romania: IMWorld. Daca ai blog si vrei sa participi la eveniment, iti oferim sansa sa castigi una dintre cele 35 de invitatii de tipul Digital Architect Pass sau marele premiu: participarea la o cina VIP cu speakerii internationali.
Daca pentru mine cateva simple discutii cu Stefan, unul dintre putinii oameni care reusesc sa ma motiveze, au dus la lansarea site-ului ProbadeFoc.ro, o discutie cu Lukas Maixner (co-founder SocialBakers) sau Anastasia Emmanuel (Director of Europe, Technology & Design – Indiegogo) si niste insight-uri la timpul potrivit pot duce la lansarea unor servicii inovatoare.
Pana maine seara, 05.10.2015, la ora 23.59 poti sa castigi una dintre invitatiile disponibile sau marele premiu cina VIP cu speakerii internationali. Mai multe detalii gasesti in articolul campaniei.
La a doua campanie, care a plecat de la o statistica deloc imbucuratoare care indica faptul ca 25% dintre femeile din Romania nu merg niciodata la ginecolog, poti castiga un set de 7 produse de ingrijire intima, in valoare de 215 lei fiecare. Timp limita: 10.10.2015, ora 23.59 si 59 de secunde.
Daca nu ai blog, mai poti sa te inscrii in platforma ProbadeFoc.ro ca persoana fizica pentru a putea participa la campaniile pe care o sa le desfasuram!