TP-LINK isi mentine pozitia de lider al pietei de echipamente WLAN si in trimestrul II din 2014

TP-link

Cautam sambata seara tutoriale despre configurarea unor routere care suporta 3g pentru ca reteaua de cartier din Pantelimonezia e nasoala rau de tot si dau peste comunicatul de mai jos. Pentru a va da seama ce inseamna retea nasoala, in 20 de zile de cand ne-am mutat aici, 5 zile nu a functionat. Noroc cu un stick de RDS, imprumutat de la un coleg de munca, de la care am scos cartela si am adaugat-o intr-o tableta Allview AX4 nano si pe care am folosit-o ca hotspot.

Tutorialele le cautam pentru un router TP-LINK wr1043nd si un router ASUS RT-N10U B. Daca pentru modelul TP-LINK solutia ar fi fost sa instalez un OpenWRT, firmware-ul modelului fiind foarte vechi, pentru routerul ASUS lucrurile nu sunt prea clare. Se pare ca au fost vandute 2 modele similare ca design si numerotare, unul cu suport 3g si unul fara suport 3g. Singura modalitate de a-mi da seama daca al meu e varianta cu 3g ar fi sa-i fac update de firmware sau sa instalez dd-wrt.

Pana reusesc sa fac rost de suficient timp liber pentru a incerca aceste update-uri, astazi ma bucur de net-ul de cartier.

Si acum, mai multe informatii despre TP-LINK.

TP-LINK isi consolideaza pozitia de lider al pietei de echipamente WLAN destinate consumatorilor si in trimestrul al doilea din 2014, potrivit celui mai recent studiu publicat de IDC. Compania de cercetare si consultanta realizeaza clasamente ale producatorilor de echipamente de retelistica in functie de cifra de afaceri a acestora si de numarul de unitati vandute.

Conform raportului trimestrial realizat de IDC (Worldwide Quarterly WLAN Tracker), in T2, TP-LINK este compania cu cea mai mare cota de piata (masurata pe baza unitatilor vandute):

• TP-LINK are o cota de piata globala de 49,25%
• Compania de pe locul al doilea are o cota de piata de 9,29%
• Companiile de pe pozitiile doi, trei si patru au impreuna o cota piata de 20,66%

Evolutie pozitiva a cotei de piata TP-LINK la nivel global

In ultimii trei ani si jumatate, TP-LINK s-a situat constant in topul companiilor analizate in rapoartele trimestriale IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker privind echipamentele WLAN de larg consum.

Cresterea cotei de piata inregistrata de TP-LINK in T2 2014 comparativ cu trimestrul anterior (T1 2014) a fost de 10,98%, de la 38,27% la 49,25%.

TP-LINK No 1 in 2014 Q2 Romania

Romania in linie cu rezultatele globale

Anul trecut, TP-LINK Romania a detinut o cota de piata de 60% din piata romaneasca de echipamente de retelistica. Pentru anul acesta compania si-a propus sa creasca vanzarile atat pe piata de dispozitive wireless, pe segmentul adaptoarelor Powerline, dar si pe cel al routerelor mobile.

Black Friday Romania 2014, o crestere de 50% fata de aceeasi perioada in 2013

TP-LINK Romania a participat pentru al treilea an consecutiv la promotiile organizate de Black Friday. Tendinta ascendenta a vanzarilor din aceasta perioada s-a mentinut, volumul produselor livrate depasind asteptarile. Strategia TP-LINK Romania pentru evenimentul de shopping din acest an a fost extinderea produselor din promotie, in mare parte catre modele din gamele middle si high-end, aspect ce a dus la comercializarea a circa 70.000 de echipamente de retelistica si o crestere de aproape 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In total, de Black Friday, TP-LINK Romania a livrat produse in valoare de peste 1 milion de Euro net.

Pentru mai multe detalii puteti accesa pagina dedicata www.tp-link.ro iar mai multe modele de routere TP-LINK gasiti aici.

Leave a Reply

%d bloggers like this: