Ca o componenta cheie a strategiei Outlook, anuntata de companie la inceputul acestui an, TNT lanseaza o noua identitate de brand, care evidentiaza resursele majore ale companiei: oamenii TNT si reteaua sa rutiera europeana, cu valente unice. Noul mesaj, ‘The People Network’, reflecta cultura companiei si preocuparea de a dezvolta relatii pe termen lung cu clientii sai. TNT ilustreaza astfel rolul retelei de oameni dedicati, care contribuie la cresterea afacerilor partenerilor sai.
Noul brand se lanseaza cu o campanie de promovare de amploare: in peste 20 de tari din Europa sunt disponibile oferte de testare gratuita a serviciului. In plus, materialele de advertising pozitioneaza TNT ca pe un jucator puternic, dar uman si accesibil companiilor mici sau aflate la inceput de drum.
TNT – The People Network
In ultimii 70 de ani, TNT si-a construit cele mai extinse retele aeriene si rutiere din Europa, apte sa transporte de la colete la marfuri de volum. Compania s-a definit pe piata prin deschiderea si atitudinea prietenoasa fata de client.
Clientii nu sunt coduri de bare, iar noi nu suntem roboti – Tex Gunning, CEO TNT
“Avem o strategie clara de a ne concentra asupra punctelor noastre forte: oamenii nostri, modul lor cald si dedicat de a servi clientii, precum si reteaua noastra unica in lume. Clientii nu sunt coduri de bare, iar noi nu suntem roboti. Cu totii rezonam cu lucrurile care sunt importante pentru partenerii nostri: dezvoltarea afacerilor acestora. Amprenta personala si faptul ca intelegem de ceea ce au nevoie clientii ne face diferiti. Suntem The People Network.”
Pozitionare strategica
Noua identitate de brand TNT subliniaza pozitia si mentalitatea de jucator a companiei. Aceasta investitie in brand reflecta obiectivul TNT de a oferi o experienta excelenta clientilor si de a isi pune in valoare reteaua europeana.
Obiectivul TNT este dezvoltarea profitabila, cu o productivitate sporita si eficienta optima a retelei. In lunile urmatoare, noi initiative comerciale vor fi implementate pentru a castiga si loializa partenerii din randul companiilor mici si mijlocii.
Noul brand este lansat printr-o campanie de amploare, la scara intregului continent european – incluzand oferte promotionale, concursuri cu premii, campanii de promovare, comunicari via social media. Toate aceste instrumente transmit mesajul ca TNT investeste in idea in care crede si anume ca implicarea personala face diferenta in logistica.
Testeaza experienta TNT
Pe parcursul urmatoarelor 8 saptamani, noii clienti TNT vor putea sa testeze ‘experienta TNT’, trimitand un transport international gratuit de pana la 100 kg, prin intermediul retelei rutiere a companiei, in 24 de tari din Europa – oferta supusa unor termeni si conditii prezentate pe site-ul dedicat: http://www.tnt.com/livraregratuita
Noul mesaj, ‘The People Network’, reflecta cultura companiei si preocuparea de a dezvolta relatii pe termen lung cu clientii, punand astfel in valoare reteaua de oameni dedicati, care contribuie la cresterea afacerilor partenerilor.
Poti sa urmaresti, in premiera, cel mai recent clip TNT:
si hashtag-urile #TNTNews, #TNTBrand pe Twitter sau pe Facebook.
Cui i se adreseaza?
Campania e deschisa companiilor mici si mijlocii, aflate la inceput de drum si care au sansa de a se extinde pe pietele vecine. Acceseaza www.tnt.com/livraregratuita, completeaza formularul, pregateste coletul pentru livrare si bea un ceai. De restul se ocupa ei!