Comunitatea online locala isi da intalnire anul acesta la Webstock, cel mai mare eveniment de social media din Romania, ce se va desfasura la JW Marriott Grand Hotel, pe 26 septembrie 2014. Totodata, s-a dat startul inscrierilor la conferinta si a inscrierilor la Webstock Awards, competitia care aduce in prim plan cele mai inedite proiecte din mediul online, lansate in ultimul an, in Romania.
Proiectele si campaniile pot fi inscrise in competitie gratuit in perioada 15 iulie – 1 septembrie, intr-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni in marketing, comunicare, digital, social media si mobile.
Categoriile Webstock 2014
Categoriile anuntate in cadrul acestei editii sunt:
- Publishing,
- Utility,
- Visual,
- Blogging Campaigns,
- Special Projects,
- Facebook Applications,
- Bloggers Projects,
- Mobile Applications,
- Instagram Campaigns,
- Innovation,
- Social Campaigns in online,
- Video blogging.
In competitie pot participa doar proiectele care nu au participat in cadrul editiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi inscris doar intr-o singura categorie. Jurizarea include o etapa de preselectie, ce se va desfasura intre 3-8 septembrie si notarea finala, ce va avea loc in perioada 9-19 septembrie.
Mai multe detalii despre inscrierea proiectelor la Webstock Awards 2014.
WEBSTOCK – FESTIVALUL INTERNETULUI
In fiecare an, Webstock ofera oportunitatea bloggerilor si persoanelor din agentii sa intalneasca / reintalneasca reprezentanti ai companiilor prezente la eveniment. Mai mult, evenimentul ofera si oportunitatea de colaborare a acestora.
Iata de ce nu ar trebui sa ratezi nicio editie a evenimentului:
- Webstock este un bun prilej de a reintalni prieteni din industria comunicarii si social media, de a face cunostiinta cu persoane pe care le cunosti doar din online, dar si de a bate palma cu diverse companii pe care vrei sa le cunosti mai bine. Webstock este unul dintre acele evenimente la care faci schimb de cel putin 40 de carti de vizita de-a lungul zilei.
SUBIECTE. Timp de o zi, conferintele si cele trei micro-evenimente specializate aduc in prim plan cele mai actuale subiecte din indutrie. Pasionatii de comunicare, de mobile, de blogging si social media vor asista la o serie de prezentari cu informatii utile si se vor lasa inspirati si motivati de catre vorbitorii evenimentului.
TENDINTELE INDUSTRIEI. Unii dintre cei mai cunoscuti specialisti din domeniu vor aduce in prim plan tendintele care conteaza acum in comunicare si social media. Participantii vor afla care sunt oportunitatile momentului si cum sa faca fata provocarilor mai mult sau mai putin neasteptate.
INSCRIERI LA WEBSTOCK 2014
Modalitatile de participare la eveniment sunt numeroase si anul acesta. Webstock va reuni atat bloggeri interesati de social media, cat si bloggeri specializati pe diverse domenii si, in acelasi timp, va oferi posibilitatea de participare creatorilor de aplicatii si proiecte web & mobile. In acelasi timp, Webstock rezerva un numar de locuri pentru oamenii din agentii si companii care doresc sa interactioneze cu comunitatea online.
Va puteti inscrie aici.
Pentru a fi la curent cu stirile despre Webstock, urmariti atat site-ul www.webstock.ro, cat si contul dedicat de pe Twitter sau pe pagina de Facebook.