evoMAG in 2014: afaceri de peste 20 milioane de euro

evomag

evoMAG, binecunoscutul magazin de comert electronic, doreste sa depaseasca in acest an pragul de 20 milioane de euro si o crestere cu cel putin 30% a vanzarilor fata de 2013.

Pe Mihai il cunosc de aproximativ 4 ani si mereu mi-a lasat impresia unui om care stie ce vrea, care stie sa negocieze si care sustine evenimente destinate blogosferei fara a astepta ceva la schimb. Daca iti propune ceva, cu siguranta o sa si atinga acel ceva.

Am atins la finele anului trecut o cifră de afaceri de 15,5 milioane de euro, în creștere cu 35% față de nivelul vânzărilor din 2012. Ne-am depășit astfel ținta propusă și suntem încrezători că vom reuși acest lucru și în 2014.”, a mentionat Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro, in comunicatul trimis jurnalistilor si bloggerilor.

2014 este un an al investitiilor pentru evoMAG

In 2014 sunt disponibili peste 500.000 de euro pentru investitii, atat in achizitia de noi afaceri care au peste 3 ani vechime si o baza de clienti stabila, cat si in oamenii care alcatuiesc echipa evoMAG si care vor beneficia pe parcursul acestui an de mai multe training-uri.

Planurile evoMAG pentru 2014 presupun si deschiderea mai multor puncte de prezenta, vizate fiind orasele mari din tara. Primul astfel de magazin este programat sa fie inaugurat pana la jumatatea anului.

O alta directie pe care o va urma evoMAG in 2014 este diversificarea portofoliului de produse.

evoMAG Mihai Patrascu

Tintim intrarea pe mai multe nise chiar. In prim plan avem bunurile de larg consum, segmentul auto si cel al electrocasnicelor mari. Scopul nostru va fi sa servim clientul de cat mai multe ori pe an, sa-l facem sa revina la evoMAG cu placere, de mai multe ori. De aceea vom face ajustari si in ceea ce priveste serviciile oferite”, a precizat Mihai Patrascu in comunicat.

Cat priveste echipa evoMAG, numarul angajatilor va creste anul acesta cu aproximativ 20% vizate fiind, in principal, departamentele care interactioneaza direct cu clientii.

Leave a Reply