5 tipuri de clienti reclamagii in social media

In urma cu vreo doua saptamani am primit un mail de la Erin Gentry (freelancer specializata in marketing online si in promovarea infograficelor, graficelor interactive si a tutorialelor postate pe SlideShare, cu un infografic realizat de Exact Target si postat pe Pardot (parte din SalesForce) despre cele cinci tipuri de clienti care isi exprima nemultumirea despre produsul cumparat cu ajutorul social media. Articolul original poate fi gasit aici.

Pe masura ce trece timpul si apar din ce in ce mai multe bloguri sau retele sociale, necesitatea de a monitoriza si de a reactiona in cel mai scurt timp posibil este din ce in ce mai mare. Iar o solutie de monitorizare cum este Zelist Monitor poate face diferenta intre o criza de imagine pentru companie si un client multumit.

Voi cum gestionati situatia un client nemultumit? Puteti sa faceti diferenta intre cele 5 tipuri doar de la un simplu schimb de e-mail-uri sau convorbire telefonica?

Dar mai ales, ce tip de client esti?

5 tipuri de clienti

Leave a Reply