Am facut lista de mai jos in ordinea preferintelor mele iar cum la Elefant.ro inca mai sunt disponibile multe titluri la oferta, va incurajez sa le treceti pragul virtual si sa descoperiti oferta potrivita pentru voi. Lista de carti prezentata in acest articol ramane si ea valabila daca le mai gasiti la oferta sau in stoc.
1) Wikinomics – Cultura colaborarii in masa
Bazata pe un proiect de cercetare a carui finantare a atins suma de 9 milioane de dolari, cartea explica modul in care colaborarea in masa are loc nu numai in zona Wikipedia sau YouTube, ci si in cadrul companiilor care stiu ca trebuie sa tina pasul cu tehnologia.
Don Tapscott si Anthony Williams scot la iveala nuantele care pun in miscare conceptul de wikinomics si impartasesc relatari fascinante despre modul in care comunitatile de oameni (atat cei platiti cat si voluntarii) creeaza stiri TV, stabilesc ordinea cromozomilor din ADN-ul uman, recompun melodiile lor favorite, creeaza programe, descopera tratamente pentru anumite boli, editeaza texte scolare, inventeaza noi produse cosmetice si construiesc chiar motociclete.
2) Chaotics – Managementul si marketingul in era turbulentelor
Sistemul descris aici va ajuta sa va reganditi in totalitate modul de-a face management si marketing in timpul unei recesiuni, ca si in timpul altor stari de turbulenta:
- Cum sa dezvoltati sisteme de avertizare timpurie
- Cum sa construiti scenarii detaliate si strategii de raspuns
- Cum sa reduceti costurile si sa imbunatatiti eficienta in departamentele-cheie
- Cum sa va pastrati cota de piata
James Surowiecki, editorialist pe zona de business la The New Yorker exploreaza o idee aparent simpla: un grup numeros de oameni este mai inteligent decat o minoritate de elita, indiferent de nivelul lor de expertiza – sunt mai abili in a rezolva probleme, a sustine inovatii, a lua decizii intelepte si chiar a prezice viitorul.
4) Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand. Secretele unui direct mail de succes
Cate dintre scrisorile/e-mail-urile pe care le primiti vand cu adevarat?
La cate din ele va uitati pentru ca apoi sa le aruncati sau sa le cititi numai pentru a va ingrozi, vazand cat de putin sunteti intelesi si cat de rar va castiga cu adevarat?
Cartea ofera exemple practice, trucuri, indicii si tehnici care te pot ajuta sa obtii rezultate mai bune din corespondenta emisa.
Efectul Facebook este povestea captivanta a retelei de socializare care, incepand ca unul dintre multele proiecte ale lui Mark Zuckerberg, student in anul II la Harvard, a ajuns in mai putin de un deceniu sa conecteze peste 800 de milioane de oameni din intreaga lume.
6) Cum se creeaza un nume de brand
Namingul – fundamentul procesului de branding pentru orice produs sau serviciu – reprezinta un echilibru intre strategia de business si bun-simt, intre arta marketingului si stiinta obisnuita, intre abilitatile lingvistice si competenta juridica.
Prin ce difera numele de brand de numele obisnuite? Ce anume face ca un nume de brand sa fie unul bun? Raspunsul la aceste doua intrebari poate face diferenta intre succesul si esecul rasunator al unui brand pe piata.
Autorii ne prezinta in carte tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand.
7) Prezentarea in business. Cum sa-ti prezenti cu succes compania si oferta
Angela Hatton abordeaza problema esentiala a convingerii clientului ca solutia dumneavoastra este cea mai buna pentru problema sa. Indiferent daca faceti o prezentare verbala sau sustineti un document scris, aceasta presupune captarea atentiei auditoriului inca de la inceput, prin abordarea necesitatilor si cerintelor sale, in primul rand si demonstratia clara a ceea ce puteti face pentru acesta.
8) Emotionomics
In Emotionomics, Dan Hill face o analiza concisa a acelor idei din psihologie si psihiatrie care explica modul nostru de functionare.
Emotionomics ne spune cum poate fi micsorata distanta dintre a spune si a simti. Codul emotional, odata stapanit, ofera cheia pentru o mai buna gestionare a dinamicii care determina vanzarile si productivitatea unei companii.
Lucrarea Secretele prezentarilor de succes pune la dispozitia cititorilor tehnici inovatoare menite sa obtina un impact maxim asupra publicului, fiind usor de inteles, bogata in informatii si constituind, totodata, o lectura agreabila. Beneficiind de colaborarea unor renumiti experti, ea ofera instrumente utile atat pentru incepatori, cat si pentru oratorii experimentati.
10) Teambuilding
In urma cu aproximativ 3 ani mi-am luat atestatul de trainer autorizat CNFPA. Nu am practicat pana acum, imi doresc sa ajung sa practic candva aceasta meserie, chiar si part-time si incerc sa studiez atunci cand am timp diferite tehnici de motivare pentru echipe. O astfel de carte devine un punct de plecare in intelegerea jocurilor de tip nou care au ca rol deprinderea mecanismelor de colaborare sau de cooperare si au ca scop cresterea gradului de participare individuala in cadrul unui grup si formarea capacitatii de rezolvare in colectiv a unor probleme. Jocurile pot servi la imbunatatirea spiritului de echipa, desfiintarea barierelor si stereotipurilor psihologice, cresterea increderii in sine a participantilor, cresterea tonusului si conditiei fizice si mintale a jucatorilor, cresterea solidaritatii si responsabilitatii.
Iar daca nici una dintre cartile selectate mai sus nu va este utila, Elefant.ro ofera o gama variata de carti la oferta.
O selectie variata de carti cu reducere de pana la 90% gasiti si pe emag in aceasta sectiune.
Spor la cumparaturi!