Imi place foarte mult sa ma gandesc la diferite strategii de fidelizare a angajatilor (chiar daca nu am unde sa le aplic, macar ma gandesc la ele :) ) si incerc sa ies cat mai mult din tiparul obisnuit: abonament medical, loc de parcare, concediu platit, zile mai multe de concediu, gradinita pentru copil etc.
Cred ca fidelizarea unui angajat trece peste aceste avantaje pecuniare si tine mai mult de calitatea angajatorului (in cazul firmelor mici) si a colegilor de munca, respectul fata de angajati, gradul de stres, programul relativ flexibil si de dezvoltarea unui spirit de echipa.
Dacia (Renault Romania), din cate stiu, are un program de fidelizare destul de variat si complex. A lansat de curand o aplicatie pe Facebook dedicata angajatilor. Acestia au posibilitatea de a primi un cod care trebuie introdus in aplicatie, cod aflat in urma consultarii unor materiale dedicate acestei campanii “I love Dacia” sau primit pe e-mail.
Premiile campaniei sunt:
Premiul I – 1 excursie la Sarmisegetuza cu Dacia Duster (cazare doua nopti pentru 4 persoane – 2 adulti si 2 minori, vehicul Dacia Duster pentru drum si combustibilul necesar deplasarii)
Premiul II – 500 de cani “I love Dacia”
Regulamentul poate fi gasit aici.
Interesanta alegerea calatoriei. Sarmisegetuza, fosta capitala a Daciei preromane, este unul dintre cele mai interesante locuri din Romania, un loc plin de misticism si care mie imi inspira un grad de respect fata de inaintasii nostri.
Trecand peste aceasta mica paranteza, vreau sa aflu ce fel de program de fidelizare este implementat la voi in firma ?
George Eremia
Foarte tare initiativa! Un model de urmat cred eu, mai ales ca reuseste intr-un mod placut sa comunice cu angajatii. Foarte Frumos Bravo!
Razvan
M-as daca ar proceda cat mai multe companii in acest fel. M-as bucura mai mult daca un model asemanator ar fi implementat in institutiile de stat. Nu crezi ca ar fi util? :)