Am fost rugat de doi prieteni buni sa-i ajut cu promovarea companiilor lor. Cum domeniilor lor de lucru nu-mi sunt familiare intr-un procentaj mai mare de 5% m-am gandit sa apelez la voi.
Situatiile sunt in felul urmator:
Unul detine o companie de consultanta in domeniul resurselor umane, administrare personal si salarizare, ca obiectiv principal si in secundar organizeaza cursuri de Inspector Resurse Umane si Manager Resurse Umane. La un moment dat, in urma cu 2 – 3 ani, a avut clienti mari spre foarte mari, clienti cu sute de angajati. O data cu venirea crizei vacii nebune :)) o parte dintre clienti au preferat sa internalizeze acest departament, altii au cerut negocierea tarifului etc.
Cursurile de Inspector Resurse Umane si de Manager, sunt super faine. Eu, care habar n-am avut domeniul dar le-am pregatit pentru tipografie, cunosc acum destul de multe chestiuni din domeniu. Spre deosebire de alte firme care iti acorda patalamaua in schimbul banilor, el iti ofera cunostintele sale pe parcursul a numeroase ore de curs.
Celalalt prieten este un psiholog care isi deschide propriul cabinet. Obiectul principal va fi legat de psihologia muncii si in subsidiar consultatii.
Intrebarea e: Cum isi pot promova afacerile?
Fac cinste cu o bere :)
Vlad Florescu
acum nu percutez bine, dar recomand ca medii specifice LinkedIn combinat cu SlideShare!
mesaj, elemente de creatie si alte detalii le spun cand voi fi in stare!
iar in loc de bere, intru-cat sunt in Iasi, ma multumesc cu un schimb de linkuri :D
Rodica
Din cate am inteles, ambii prieteni au 2 tipuri de clienti: firme (administrare personal+ salarizare, respectiv psihologia muncii) si persoane fizice (cursuri sau consultatii).
Pentru companii ar trebui sa-si consolideze pozitia pe Lnkedin, contribuind eventual cu studii de caz sau newslettere (cam asa ceva fac cei de la http://www.chequed.com/), isi pot crea asa si lista pentru email marketing. Pot organiza si niste intalniri informale in off-line, pe anumite teme mai solicitate.
Pentru persoane fizice, cred ca merge mai bine promovarea prin testimoniale si exemple concrete: articole pe blog privind probleme si solutii de rezolvare, scene din filme comentate (ma gandesc la “Anger Management” sau “Up in the air”). Probabil Facebook si Youtube sunt aplicabile aici.
Bogdan Pater
Primul și-ar putea face un blog cu studii de caz și articole cu sfaturi pentru inspectori si manageri de RU. Cu puțin ajutor de la tine la promovarea lui, l-ar ajuta să se poziționeze pe piață și lumea l-ar contacta când are vreo întrebare.
La partea de psihologie, m-ai pierdut. :p
Poate niște videouri virale cu oameni cu diferite condiții psihologice care ajung în situații incomode din cauza afecțiunilor. Cu mesajul că situația se putea evita cu un consult la el. :)