Trecand peste titlul voit boombastic si cancanistic, vreau sa va aduc anunt lansarea unui nou joc pe Facebook, Love Factory, un joc creat pentru brandul de prezervative Love Plus.
Evenimentul de lansare a inceput cu un mic show de breakdance sustinut de trupa Robotii?!?! – sper ca am nimerit. Daca nu, astept numele corect.
Dupa discursurile de deschidere, am intrat in painea programarii si am aflat cu ce a fost programat jocul si cum s-a tinut workflow-ul sub control (au folosit si Dropbox :). Tare, nu?)
Jocul e unul destul de addictive – lucru care nu-mi place :) Poti ajunge sa pierzi ore bune in fata calculatorului incercat cea mai buna strategie pentru a-ti vinde produsele si pe alte piete.
Imi place grafica! Se vede ca s-au chinuit la el. Pacat ca au lasat anumite elemente din joc la o randare minimala si strica unitatea jocului (a se vedea copacii si florile). Aflat inca in beta, jocul se mai confrunta cu mici probleme de accesare (anumite elemente sunt incarcate din alta parte, iar acest lucru duce ca browerul sa afiseze o avertizare) sau de comportament pe anumite browsere.
Pe Firefox-ul meu, chiar daca incarcatura de prezervative era gata – lucru confirmat de Input Machine, Output Machine arata ca ele sunt inca in lucru. Pe Chrome totul e ok.
Dragos Gavrilescu, Deputy Director PSI Romania, a precizat ca numarul de jucatori la care se asteapta pana la finalul anului este de aproximativ 200.000. Estimarea, din punctul meu de vedere, este ok.
Mai jos puteti gasi cateva poze facute de mine la eveniment. Pe Facebook-ul meu gasiti toate pozele pe care le-am facut la eveniment.
Are jocul lansat de PSI puterea de a derama Farmville? In nici un caz. Probabil ca daca ar fi fost lansat in urma cu 2 ani ar fi avut o sansa.