Manafu organizeaza si anul acesta, prin intermediul Evensys, a cincea editie a celei mai importante conferinte de marketing si advertising: Marketing 360.
Evenimentul se desfasoara timp de doua zile, pe 13 si 14 iunie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Prima zi va include patru sesiuni de conferinte despre noile idei si instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor, solutii pentru cele mai frecvente provocari in marketing si tactici pentru construirea unei strategii de promovare. Detalii gasesti aici.
A doua zi propune doua workshop-uri aplicate Strategic Marketing si Loyal Customer dedicate unor grupuri foarte active de consumatori, sustinute de specialisti din industrie locali si internationali. Detalii gasesti aici.
Cele mai bune campanii din lume
La final de zi, va fi o sesiune speciala ce prezinta cele mai bune spoturi si campanii de advertising si marketing din lume, intr-un joc interactiv cu audienta evenimentului.
Reteaua Leo Burnett a pregatit o proiectie cu 40 dintre cele mai bune executii din 2011-2012, inscrise in categorii precum Film, Titanium sau Cyber. Dintre acestea, participantii trebuie sa aleaga 15 executii pe care ei le considera favorite la premii, iar concurentul care va acumula la final cel mai mare punctaj va fi desemnat castigator. Acesta va primi un premiu oferit de Leo Burnett: o excursie la festivalul de publicitate Golden Drum in Slovenia.
Poti solicita o invitatie la cea de-a unsprezecea editie Cannes Predictions la adresa office@evensys.ro.
Invitatia gratuita este valabila DOAR pentru Cannes Predictions (13.06.2012), incepand cu ora 16:30.
Mai multe detalii: http://www.mk360.ro/2012/cannes.php