Lunea trecuta, 28.05.2012, Vodafone a lansat noua campanie de brand “Vodafone aduce impreuna oamenii care cred in mai bine. Impreuna suntem mai puternici”.
Vodafone isi doreste sa fie alaturi de oamenii si comunitatile care au ideile, curajul si determinarea de a actiona spre mai binele comun – atat prin serviciile si produsele sale, cat si prin parteneriatele sociale si culturale sustinute de-a lungul timpului. Si o face bine.
N-am putut sa particip la eveniment din nefericire, dar se pare ca a fost un eveniment interesant.
Evenimentul de lansare a campaniei a fost sustinut de prezenta mai multor personalitati asociate cu Vodafone in diverse proiecte:
– Raed Arafat, fondatorul SMURD – proiect sustinut de Vodafone de 7 ani, sub numele “Parteneriat pentru viata”;
– Ivan Patzaichin, legenda a sportului romanesc, cel mai premiat Olimpic al Romaniei – reprezentant al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, partener Vodafone;
– Tudor Giurgiu, regizor de film, fondatorul si directorul Festivalului International de Film Transilvania – proiect sponsorizat de Vodafone de 11 ani;
– Marcel Iures, personalitate marcanta a scenei si marelui ecran, romanesc si international, fondatorul teatrului Act – primul teatru independent din Romania, sustinut de Vodafone timp de 8 ani etc.
Noua campanie Vodafone a fost precedata de o etapa de un mic “teasing” in social media, pe bloguri si pe conturile oficiale de Facebook, YouTube, Twitter ale Vodafone, unde utilizatorii au raspuns, prin comentarii, la intrebarile “Credem in mai bine?” si “Cati facem ceva?”.