Utilizata corect, social media reprezinta una dintre cele mai eficiente cai de a stabili un climat de incredere intre organizatie si publicurile sale. De cele mai multe ori, in programele de comunicare sunt uitati insa proprii angajati.
Stim cu totii ca un angajat prost informat, fara chef de munca, suparat pe propria lui viata, poate distruge intr-o clipa munca unei intregi echipe. Iubesc Romania, dar nivelul slab de pregatire al celor de la customer service ma face sa-mi doresc sa-i strang de gat. De aceea, din punctul meu de vedere, sunt necesare programele de formare continua din cadrul fiecarei organizatii si, de ce nu, programe care sa-i “transforme” in brand ambassadors.
Cand am vazut anuntul de la Loredana privind organizarea evenimentului Internal Social Media nu am putut decat sa ma bucur.
Studiile de caz ce vor fi prezentate au ca rol oferirea unor idei pe care specialistii le vor putea implementa in cadrul propriilor programe de comunicare interna:
- Internal communication – Exemple de bune practici de integrare a noilor media in procesele de resurse umane si construirea brandului de angajator
- The Business Case – Modalitati eficiente si creative de a folosi noile media in strategiile de comunicare pentru antreprenorii din start-up-uri sau IMM-uri si manageri
- Integrated PR Campaigns – Campanii de comunicare interna integrate: comunicare fata in fata, print si Web 1.0 dar si Web 2.0
- Measure success – Metode de masurare a rezultatelor campaniilor de media sociale si exemple reale din mediul de afaceri.
Un raspuns la intrebarea din titlu l-am gasit in infograficul de mai jos, infografic realizat de catre cei de la mindflash.
Voi cum va “transformati” angajatii in brand ambassadors? Utilizati stimulente de natura financiara sau emotionala?