Au grija companiile si institutiile de integritatea fizica a clientilor lor?

Primul meu raspuns ar fi sa zic ca nu au si as zice acest lucru si datorita experientelor neplacute avute de-a lungul timpului. Sa ma explic :) In urma cu aproximativ 8 ani, dupa ce am plecat de la serviciu m-am oprit la un magazin impreuna cu o colega. Am intrat, am cumparat ce aveam nevoie si la iesire am alunecat pe scarile pline de gheata. Lat dupa ce am dat cu capul de una dintre scari. Chemat salvarea, luat cu targa, raze la gat si la cap, gatul imobilizat aproximativ o saptamana.

Al doilea eveniment neplacut a fost pe strada Take Ionescu, la coada la covrigarie. Mi-a cazut in cap un turture destul de mare, turture care mi-a produs un mega cucui.

Al treilea eveniment a fost acum aproximativ o saptamana cand am alunecat in timp ce ieseam de la metrou (bineinteles ca nu dadusera cu nici un material antiderapant sau daca dadusera, nu mai era) si in incercarea de a imi pastra echilibrul mi-am prins mana intre balustrada si perete si aproape ca mi-am rupt un deget.

Nu mai pun la socoteala numeroasele cazaturi patite datorita lenei unor companii/institutii de a curata trotuarul din fata sediului sau din interiorul curtii.

Violeta este si ea patita anul acesta… luxatie de rotula care necesita operatie.

In drum spre casa am facut cateva poze care imi dau dreptate.

Daca ar fi dupa mine, i-as obliga pe ei de la Metrorex sa puna gresie antiderapanta peste tot. M-am saturat sa alunec pe tampenia asta de gresie.

Ce parere aveti? Au grija companiile de integritatea clientilor? Dar institutiile?

Discussion

    • Razvan

Leave a Reply