Morton Steakhouse: PR bun sau customer service bun?

Vineri, am vazut pe Twitter articolul acesta intr-un tweet al ZelistM (cont dedicat noutatilor din social media din Romania si strainatate si pe care vi-l recomand) si mi s-a parut o idee foarte buna a celor de la Morton Steakhouse de a-si intampina clientii si cererile lor si in social media.

Insa, dupa un pic de analiza la rece mi-am dat seama ca de fapt nu este vorba despre customer service bun ci de PR bun.

Pe scurt, intamplarea este aceasta.

Peter Shankman (fondatorul Help A Reporter Out), inainte de a se urca in avion in Tampa – Florida, trimite un tweet catre contul de Twitter al Morton Steakhouse in care cerea ca la aterizare pe aeroportul Newark sa ii fie livrata o friptura. Se pare ca a trimis tweet-ul fara sa se gandeasca ca cei de la Morton chiar ii vor livra friptura dorita.

La aterizare, insa, a avut o mare surpriza cand a vazut ca  a fost asteptat de catre un chelner, imbracat in frac, care i-a inmanat friptura dorita.

Idee in sine ar fi fost super faina daca acest lucru s-ar fi intamplat unui om oarecare.

Stiu, stiu… Campania KLM demonstreaza ca astfel de lucruri li se pot intampla si oamenilor obisnuiti. Aici, insa, cred ca e ceva mai mult. Deranjul a fost mult prea mare ca sa se intample unui om obisnut.

In cele doua ore si jumatate cat dureaza zborul, cei de la Morton au trebuit sa primeasca aprobare pentru acest lucru, sa gateasca friptura, sa o aduca de la un restaurant aflat la 40 de km departare, sa descopere de unde vine Peter si la ce poarta, sa gaseasca un chelner care sa isi joace perfect rolul de PR-ist.

Cred, ca si @laurahvogel,  ca tine mai mult de influenta online is offline si de numarul mare de followeri pe care acesta ii are (numar in crestere chiar daca posteaza foarte putin).

Pe taramuri mioritice probabil ca s-ar fi intamplat la fel daca Manafu sau Bobby Voicu s-ar fi aflat in locul lui Peter. Oare @Lexis23 sau @FloreaCristian s-ar fi bucurat de aceeasi atentie?

Voi ce credeti?

Discussion

    • Razvan
    • Razvan
    • Razvan

Leave a Reply