News Corp se pregateste sa vanda MySpace saptamana aceasta sau cel mai tarziu saptamana viitoare pentru aproximativ 100 milioane de dolari catre mai multe fonduri de investitii ori pe bucati ori in intregime.
Diferenta este considerabila fata de pretul initial de achizitie de 580 milioane de dolari in 2005, investitie care la momentul acela era considerata a fi extrem de sigura.
Myspace, desi anul trecut s-a bucurat de un rebranding/redesign si au incercat sa-si concentreze eforturile in directia entertainment si muzica, pierde in continuare utilizatorii in favoarea Facebook. Mie mi se pare o ca Myspace nu a reusit sa comunice suficient de bine care este nisa sa. Nu mai este doar un simplu site de socializare, ci este SITE-ul de socializare unde poti gasi cel mai repede trupele preferate, poti asculta melodiile preferate etc. Iti permite in plus fata de Facebook sa-ti creezi propriul template, astfel incat fiecare pagina sa fie originala.
Ca utilizator al ambelor platforme, pot spune ca fiecare isi are propria utilitate si mi-ar fi destul de greu sa imi refac toate prieteniile pe care le-am legat pe Myspace pe o alta platforma in cazul in care s-ar trece la un alt model de business.
Astept cu nerabdare sa vad cine cumpara Myspace si in ce directie va indrepta platforma de socializare.