5 chestii misto

ilux

1) Prietenii mei de la iLux.ro (magazin unde poti sa gasesti o multime de cadouri de lux personalizate) mi-au trimis o leapsa interesanta la care va invit sa luati parte:

Stiu ca pare departe Craciunul, dar daca stai sa te gandesti la cat de mult ii ia Mosului sa pregateasca atatea cadouri pentru noi toti, parca nu mai are atat de mult timp la dispozitie, nu-i asa?

De aceea, ne am gandit sa ii dam Mosului o mana de ajutor macar cu scrisorile pe care le primeste de la noi si sa i le trimitem mai devreme anul acesta, ca sa stie si el la ce sa se astepte :D

Deci ce spui, ne ajuti sa il ajutam pe Mosul?

Nu trebuie decat sa-i raspunzi Mosului la 4 intrebari simple, aici:

https://www.murvey.com/s?5242dab4afd5fb8b0a00e501

Mosul ti-ar fi recunoscator pentru ajutor :)

Am o vaga impresie ca se pregatesc de o campanie interesanta in preajma Craciunului. Daca ai un blog si vrei sa-i convingem sa faca o campanie si pe bloguri, poti sa ma ajuti sa dau mai departe vestea despre chestionarul de mai sus.

Eu l-am completat, intrebarile sunt mai mult decat simple, tot ce trebuie sa faci este sa povestesti ce ti-ai dori/dorit cu adevarat de Craciun si cu cine ti-l petreci.

2) Chinezu a lansat in urma cu doua saptamani un mic experiment TV numit Brandu’ lu’ Chinezu, o emisiune despre oameni cu brand si povestile din spatele lor. Am urmarit in doua seri emisiunea de pe Look TV si pot sa scriu ca e faina, fainosag ardelenesc.

Va invit sa dati like paginii de Facebook a emisiunii iar in aceasta seara sa urmariti interviul cu Adrian Furnica, seful cel mare de la Depozitul de Calculatoare, unul dintre magazinele mele preferate de IT inainte de criza.

3) Vecinii nostri moldoveni de peste Prut au lansat o campanie de promovare pentru brandul de vinuri, Purcari, poate cel mai cunoscut brand de vinuri din Republica Moldova. Am scris de promovare pentru ca nu stiu cat de mult vand ei in Romania ca sa fie o campanie de multumire pentru romanii care le cumpara produsele.

Puteti sa urmariti pe Twitter, Facebook si alte retele sociale hashtag-ul #vindinmoldova pentru a afla noutatile campaniei.

4) Raluxa isi doreste mai multa deschidere a blogosferei privind statisticile de trafic, deschidere care poate duce la o mai buna monetizare, asa ca a lansat in urma cu cateva zile un infografic care reflecta raluxa.com din punct de vedere al activitatii, traficului, audientei, activitatii pe retelele sociale si a relatiei cu blogosfera.

5) Tot Chinezu a tras linie cu saptamana bloggerului chibzuit si am aflat cine a cheltuit cel mai mult. Este vorba de Lucian care a cheltuit dupa Chinezu, cea mai mare suma de bani dintre noi, cei care am raspuns provocarii lansate de Maria Sa, Imparatul blogosferei chinezesti din Romania.

Eu, cu articolul acesta, m-am aflat pe locul 2 al celor mai cheltuitori, cu suma de 267 lei.

2 Comments

Leave a Comment.