600 de comenzi zilnic pentru MiniPRIX prin noua aplicatie

MiniprixminiPRIX sarbatoreste 4 ani de prezenta online prin lansarea versiunii mobile a celebrelor magazine din Bucuresti, cu o aplicatie disponibila gratuit pe platformele iOS si Android cu care m-am jucat in weekend-ul care a trecut.

Aplicatia miniPRIX in top descarcari iOS si Android in doar 6 zile

Aplicatia, denumita chiar “miniPRIX”, a fost realizata de catre Ascend NetSolutions si a inregistrat peste 20.000 de descarcari in primele 6 zile. Prima comanda a fost facuta in 6 minute de la descarcare iar pragul de 5.000 de descarcari pentru cele doua platforme a fost depasit in 24 ore. Pana in prezent, comanda cu valoarea cea mai mare realizata de pe telefon a fost de 2200 ron si primul produs cumparat a fost o pereche de ghete din piele intoarsa. In medie, aplicatia este descarcata de 130 de utilizatori in fiecare ora si zilnic se fac 600 de comenzi.

Aplicatia miniPRIX propune in premiera pentru Romania conceptul de „social shopping“.

Incurajam comunitatea creata in jurul brandului miniPRIX sa interactioneze si sa recomande prietenilor atat aplicatia cat si produsele favorite, prin intermediul integrarilor realizate cu cele mai populare platforme de socializare si oferirea unor beneficii substantiale. Reducerile in anumite intervale orare, promotiile si ofertele zilnice, vor fi prezente si in cadrul aplicatiei, insa acum, comenzile se pot face mai simplu, din mers, de oriunde, oricand. declara Elena Stoica, Marketing Manager miniPRIX.

Si acum ca am incheiat partea introductiva din comunicat trebuie sa va spun ca m-am jucat in weekend destul de mult cu aplicatia, testand atat functionalitatile, cat si usability pentru persoane care nu prea se descurca cu utilizarea aplicatiilor de smartphone (multumesc testerei :D) iar concluzia este ca mi-a placut.

Alexandra imi povestea azi la munca ca aceasta este destul de addictive iar pentru un shopaholic o sa fie o adevarata problema sa se stapaneasca sa o utilizeze. Tot ea a observat ca anumite produse prezente in aplicatie nu se regaseau pe site si nici nu le-a vazut in magazine, asa ca… e destul de misto ideea de a oferi produse dedicate pentru utilizatorii aplicatiei. Stiti cum se zice in limbaj de programator la o problema de programare, nu? Daca produsele dedicate ar fi trebuit sa existe si pe site, atunci acest bug este un feature. :)

Aplicatia functioneaza cursiv, filtrele aplicate pentru selectarea produselor sunt foarte rapide, fontul este lizibil iar design-ul in sine se potriveste cu site-ul miniPRIX. Asa ca, thumbs up! ehipei care a realizat-o.

Mi-as fi dorit de la ea:

1) ca atunci cand dai click pe imaginea magazinului pentru a afla mai multe detalii sa ai si un telefon de contact la dispozitie sau un e-mail pentru a intreba daca au in stoc anumite produse pentru a le rezerva. Mie imi place sa probez hainele inainte sa le achizitionez, nu-mi pica bine toate modelele de tricouri sau la pantofi nu reusesc sa gasesc un calapod stabil si fluctuez in ultima perioada intre 43 si 45.

2) Wishlist-ul sa functioneze din prima si sa afiseze produsele adaugate. Cand l-am testat, inimioara afisa ca am un produs adaugat dar cand dadeai click pe ea nu il afisa. Dupa logout si login iar in aplicatie, l-a afisat.

3) Produsele din cos sa nu se stearga la logout si sa fie mutate in wishlist pentru o perioada predefinita de o zi (de exemplu).

4) La datele personale afiseaza Null Null in loc de numele meu. (Misto ca e legata aplicatia cu baza de date a magazinului si imi afiseaza si istoricul.)

5) Adaugarea unor informatii privind utilizarea si conditiile de utilizare ale functionalitatii: Invita-ti prietenii si castiga bani. Pentru ce castigi banii respectivi? Pentru comenzile adaugate de ei, doar pentru faptul ca-si fac cont?

Cam atat despre aplicatie. Va las cu niste printscreens si va doresc spor la achizitionat lucruri faine!

Discussion

Leave a Reply

%d bloggers like this: