BBC Knowledge – In interiorul Facebook

In interiorul FacebookAm aflat zilele trecute ca  BBC Knowledge va difuza luni, 26 august, de la ora 22, documentarul Mark Zuckerberg: In interiorul Facebook, documentar care dezvaluie evolutia tanarului Zuckerberg, de la studentul la psihologie si informatica la Harvard la fondatorul uneia dintre cele mai influente companii din lume.

Facebook are deja mai mult de 1 miliard de utilizatori. Jumatate dintre ei intra in cont in fiecare zi pentru a comunica cu prietenii, familia, cunostintele, celebritatile, companiile si marcile lor preferate. Acum, compania pare decisa sa se transforme intr-o masina de facut bani, mai ales ca are aproximativ 500 de milioane de utilizatori care intra zilnic de pe mobil.

Habar nu aveam ca Mark Zuckerberg a refuzat in mod repetat oferte de lucru, precum cea de 15 milioane de dolari americani de la Microsoft, continuand, in schimb, sa lucreze la o strategie care face ca partajarea continutului media sa fie din ce in ce mai usoara, de la afisarea noutatilor si a fotografiilor pana la jocuri si descarcarea de aplicatii.

Ce subiecte sunt abordate in documentarul In interiorul Facebook?

Oferind un interviu in exclusivitate cu Mark Zuckerberg, precum si imagini inedite din sediul Facebook din Silicon Valley, documentarul incearca sa raspunda la toate intrebarile de mai jos si la multe altele.

  • Cum poate valora compania intr-adevar aproape 100 de miliarde de dolari americani?
  • Este modelul sau de publicitate intr-adevar atat de eficient cum se spune?
  • Care sunt amenintarile la adresa succesului Facebook?
  • Ce rol are Zuckerberg insusi in stabilirea perspectivelor viitoare?
  • Putem pastra mai mult legatura cu prietenii si cunostintele de la distanta si cum influenteaza aceasta retea de socializare relatiile noastre cele mai apropiate din viata reala?

Documentarul prezentat sper ca a fost actualizat macar partial cu informatii noi. Fiind filmat in 2011, este posibil ca o parte din informatiile prezentate sa nu mai fie valabile.

De asemenea, el a fost destul de mult criticat din cauza perspectivei autoarei interviului, Emily Maitlis, In interiorul Facebook fiind vazut mai mult ca o reclama pentru reteaua sociala decat ca un adevarat documentar. Inclusiv cei de la The Telegraph au mentionat acest lucru.

Din punctul meu de vedere, interviul merita vazut. Asa ca, imi pregatesc pentru maine un castron mare de floricele si un fresh de portocale iar la ora 22 ma asez in fata televizorului.

Daca il urmariti, va astept comentariile!

Leave a Reply