6 motive pentru a participa la sondaje online

sondaje online

In timpul facultatii am “lucrat” pentru mai multe companii de cercetare de piata. Pentru unele a fost nevoie sa umblu din casa in casa pentru a le completa, pentru altele a fost nevoie sa stau in strada pentru a invita diferiti participanti la degustare de produse. Plata per chestionar nu era mare. Daca imi aduc bine aminte, majoritatea chestionarelor se invarteau in jurul sumei de 3 lei. Singurele chestionare un pic mai bine platite erau cele de la tigari si alcool.

Pentru cineva care nu avea un job stabil sau bursa de la facultate, completarea chestionarelor reprezenta o solutie. Bineinteles ca se practica si completarea chestionarelor la o bere sau pe o banca in parc.

Acum s-a mai schimbat modalitatea de chestionare a subiectilor, poti sa faci online o cercetare destul de usor, dar fara sa ai pretentia ca se aplica la nivelul tuturor romanilor. Poate cel mult al utilizatorilor de internet.

Si aici intervine necesitatea implicarii noastre in aceste cercetari online, chiar daca nu suntem platiti.

Motive pentru a participa la sondaje online

1) Sa ajutam companiile sa-si imbunatateasca produsele astfel incat acestea sa se potriveasca mai bine necesitatilor noastre.
2) Ai rolul de formator de gusturi, influentand modul in care arata, se simt sau functioneaza produsele noi, indiferent daca este vorba de reviste, site-uri, emisiuni TV sau mancare.
3) Ai influenta strategia brandurilor spunand ceea ce te astepti de la brandurile tale preferate.
4) Ai putea testa concepte inovative de produse sau servicii inainte de fi lansate pe piata.
5) Vei putea elimina reclamele care nu te atrag sau care te enerveaza, inainte de a le vedea implementate. Ofera-ti o sansa pentru un advertising mai curat si convinge companiile sa renunte la cele care nu-ti plac sau care te plictisesc.
6) Dovedeste ca-ti pasa!

Din punct de vedere al companiei care a comandat sondajul, un avantaj al cercetarii de piață prin sondaje online cu respondenti care participa in mod gratuit este faptul ca respondentii nu raspund la acestea doar pentru bani. Oamenii care aleg sa participe la sondaje gratuite online sunt mult mai susceptibili de a fi clientii carora le pasa de produsul sau serviciul in cauza.

Atunci cand respondentii sunt platiti exista o presiune pentru a finaliza cat mai multe chestionare posibile in cel mai scurt timp. Acest lucru cred ca incurajează oamenii sa “triseze” dand click-uri la nimereala fara a-si face timp pentru a genera raspunsuri bine gandite.

Pentru a evita acest lucru, multe companii romanesti si internationale ofera participantilor posibilitatea de a participa dupa completarea chestionarului la o tombola in care pot castiga diferite produse sau servicii sau le ofera puncte care pot fi transformate in servicii sau bunuri dupa o anumita perioada.

MEDNET Marketing Research Center, companie de cercetare de piata care desfasoara permanent diverse studii de piata online si pe teren, desfasoara in perioada o campanie de inscriere intr-un panel online care are ca principal scop realizarea unei baze de date cu persoanele care sunt de acord sa participe la viitoare sondaje online.

Veti avea sansa, daca va inscrieti, ca la fiecare chestionar online completat sa castigati premii in bani sau produse, fiecare studiu desfasurat de MEDNET Marketing Research Center venind si cu o tombola cu premii.

Ca sa va faceti mana, inscrierea in acest panel este premiata prin tragere la sorti cu un aparat foto digital Fujifilm sau cu unul dintre cele 10 stick-uri de 4 GB puse la bataie.

Daca va este frica ca datele voastre personale vor fi utilizate si in alte scopuri, trebuie sa stiti ca acestea vor fi utilizate DOAR pentru analiza statistica iar in cazul in care nu mai doriti pe viitor sa fiti invitat in alte studii pe care MEDNET Marketing Research Center le organizeaza ii puteti notifica pe adresa panel@romednet.com.

Pentru a fi la curent cu ultimele chestionare sau studii realizate de echipa Mednet va invit sa le dati un Like pe Facebook.

Sper ca am reusit sa va conving sa va inscrieti in panelul online! Astept berea dupa ce unul dintre voi castiga aparatul foto!

 Articol scris pentru campania Blogal Initiative.

Sursa poza.

Discussion

    • Razvan
    • Razvan
        • Razvan
  1. miryam
    • Simona Mariana Pirvu

Leave a Reply