Pitchengine lanseaza o aplicatie pentru Facebook

Pitchengine ofera inca de marti, 16.11.2010, in versiune de test pentru un numar limitat de utilizatori un nou serviciu: integrarea automata a newsroom-ului brandului/firmei tale in Facebook prin crearea unui nou tab intitulat sugestiv Newsroom.

In acel tab, orice persoana interesata poate vizualiza ultimele tale pitch-uri. Interesant este faptul ca nu se percepe o taxa lunara ci doar o singura data, suma care poate fi piperata pentru multe firme (499 dolari).

Incepand de luni, 22.11.2010, noul serviciu poate fi comandat de toti cei interesati la subscribe@pitchengine.com.

Mai multe detalii despre aplicatie gasiti in comunicatul oficial iar pe urmatoarele pagini de Facebook veti gasi aplicatia in functiune PitchEngine Facebook Page, PR Sarah Evans Fan Page sau pe Lake Champlain Chocolates Page!

Daca nici acum nu v-ati convins de utilitatea unui comunicat de presa in format social atunci ma dau batut.

1 Comments

  1. Pingback: avemblog.net

Leave a Comment.