S-a schimbat pitch-ul?

Influentati de campania celor de la Old Spice (trebuie sa recunoastem, e geniala!!! nivelul de comunicare cu twitteristii :) … am ramas fara cuvinte :) ) cei de la Ford au realizat una dintre cele mai interesante campanii de pitch a reporterilor din ultima vreme si aici ma refer la campania Ford Focus Global Test Drive, o campanie formata din mesaje video personalizate pentru fiecare reporter in parte prin care acestia erau invitati in luna februarie la o sesiune de test drive a noului Ford Focus 2012.

Iata cateva astfel de invitatii:

httpv://www.youtube.com/watch?v=XVZlETQL-0I

httpv://www.youtube.com/watch?v=bxJkaRTB9OA

httpv://www.youtube.com/watch?v=1n_9lDx2x8k

Mai multe invitatii gasiti pe contul Ford de pe Youtube.

Din punct de vedere al PR-ului ideea este nemaipomenita, Ford castiga de 2 ori acoperire media cu un singur eveniment.  (Daca vrei sa te distrezi introdu www.ford.com si ford.com. Observi vreo diferenta?)

  1. Jurnalistii primesc un pitch personalizat.
  2. Jurnalistii pot invita cititorii sa se inscrie la acel concurs prin care pot castiga o calatorie in Spania si pot castiga 10.000 de dolari pentru una din organizatiile non profit preferate,
  3. Accesarea paginii de Facebook & citirea informatiile din pagina se pot face numai dupa ce dai click pe Like. Deci, o baza imensa de utilizatori carora le poti trimite diferite comunicari.
  4. In februarie, dupa ce s-a terminat test drive-ul, cei care au participat isi vor scrie in mod cert parerea despre eveniment pe blogurile proprii, pe Facebook, vor adauga poze de la eveniment, filmulete etc. Deci, buzz dublu.

Nu stiu cum au realizat trimiterea mesajului, dar ar fi fost potrivit un comunicat de presa in format social. De ce? Citeste Comunicatul de presa in format social sau Social Media Press Release si vei vedea de ce este potrivit pentru aceasta situatie.

Va fi un trend? Eu sper ca da. De nenumarate ori am fost in situatia de a trimite sau de a primi un comunicat clasic. Ii lipseste acest element de interactivitate prin care poti oferi mai multe informatii decat in 2 pagini de text chior.

1 Comments

  1. Pingback: avemblog.net

Leave a Comment.